Mohito

Flower Crush – kwiecista odsłona marki MOHITO


Wiosenny sezon w MOHITO to wyjątkowo romantyczna odsłona dwóch linii specjalnych. Propozycje projektantów na ten sezon to długie, ultra kobiece sukienki, zwiewne bluzki  i bogato zdobione koszule. Idealnym uzupełnieniem wiosennej garderoby będą wyraziste kolory, piękne nadruki na tkaninach i kolorowe hafty. Ubrania i dodatki z lookbooka  Flower Crush są już dostępne w wybranych salonach MOHITO oraz w sklepie online www.MOHITO.com. 

Wiosną wszystko rozkwita, także kobiecość! Paleta kolorystyczna opiera się na kremowym różu, odcieniach marsali i pastelowym błękicie. Filarem kolekcji są uwielbiane przez Klientki sukienki, w tym sezonie króluje długość maxi oraz do połowy łydki. Nie mogło zabraknąć eleganckich zdobień -  drobne koronki dodały wyjątkowego charakteru tunikom, a lśniące aplikacje pokryły tiulowe spódnice.  

Prócz eleganckich propozycji na przyjęcia w sesji Flower Crush można znaleźć bardziej casualowe modele. Jeansowy płaszcz z haftami, spodnie typu boyfriend i oversizowe marynarki w kilku wersjach kolorystycznych sprawdzą się w ciągu dnia. Na szczególną uwagę zasługują dodatki. Sandały  z miękkiego weluru w kolorze wina i minimalistyczne torebki, które będą idealnym uzupełnieniem wieczorowej stylizacji. Po raz kolejny powraca bomberka z haftem na plecach – tym razem  w pudrowym kolorze. Bazą do sesji są ubrania i dodatki z dwóch linii MOHITO: Gold Label  i Celebration. 
 
SESJA ZDJĘCIOWA: 
Fotograf: Marcin Hryniewicz 
Modelki: Paulina Łachnik/Model Plus,  
Karolina Pytlos/Gaga Models 
Makijaż: Anna Stykała 
Włosy: Gor Duryan/D’vision 
Stylizacja: Daria Biedrzycka 
Marketing Manager: Robert Machałek/MOHITO 


https://www.facebook.com/mohito.fashion 
http://instagram.com/mohitofashion 
http://www.MOHITO.com