Sprawiedliwość i integracja
DOSTĘP DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Lokal jest dostępny dla osób niepełnosprawnych, a informacje o ułatwieniach dla takich osób są czytelne i umieszczone w widocznych miejscach.
ODPOCZYNEK
Pracownicy mają dostęp do zaplecza socjalnego.
PRAWA PRACOWNIKA
Pracownicy są informowani o swoich prawach i obowiązkach.
RÓWNOŚĆ
Firma aktywnie i wyraźnie promuje zasady równości i niedyskryminacji. Ponadto dla klientów i pracowników przygotowano zrozumiałe wytyczne dotyczące zgłaszania niewłaściwych zachowań i reagowania na nie.
NIERÓWNOŚCI PŁACOWE
Rozbieżności w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajmujących równoważne stanowiska są analizowane, a następnie podejmowane są działania mające na celu ich wyeliminowanie.
SKARGI
Firma opracowała procedurę składania skarg, która jest znana pracownikom i umożliwia im zgłaszanie nieprawidłowości lub wątpliwości bez ryzyka stania się obiektem działań odwetowych.
ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO
Firma chroni zdrowie pracowników i dba o ich bezpieczeństwo. Zatrudnione przez firmę osoby nie pracują ponad normę, mają zapewnione przerwy na odpoczynek w ciągu dnia pracy, przysługuje im czas wolny od pracy i otrzymują godne wynagrodzenie.
ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO
Zadbano o zdrowie i bezpieczeństwo klientów. Firma przestrzega obowiązujących w tym zakresie przepisów, a klienci są w czytelny sposób informowani o zasadach, do których muszą się stosować.
PRAWA CZŁOWIEKA
Firma prowadzi działalność w sposób uczciwy i zgodny z obowiązującym prawem. Firma przestrzega Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka ONZ we wszystkich podejmowanych działaniach.
PRZEDSIĘBIORSTWA SPOŁECZNE
Firma współpracuje z przedsiębiorstwami społecznymi.
DOBRE SAMOPOCZUCIE
Firma aktywnie promuje dobre samopoczucie wśród pracowników.